V priestore realizácie zákazky je z Vašej strany potrebné:
- zaistiť možnosť vjazdu a parkovania auta merača, respektívne montážnikov,
- pred zameraním uvoľniť vymeriavaný priestor plánovanej vstavanej skrine alebo šatníka, alebo minimálne odsunutím súčasného nábytku zabezpečiť prístup pre merača. Je tiež vhodné podať mu informácie o rozvodoch vody, elektriky, plynu,a pod. v stenách, ku ktorým bude nábytok montovaný, aby sme mohli stavu rozvodov nábytok konštrukčne prispôsobiť,
- sprístupniť priestor na vynosenie zákazky (vstup do objektu, chodby, schodiská ...),
- zabezpečiť osvetlenie a možnosť napojenia na zdroj elektrickej energie,
- zaistiť dostatočný priestor v miestnosti na manipuláciu, keďže pracujeme s veľkými nábytkovými kusmi,
- pred prípadným zaprášením odporúčame ochrániť chúlostivé časti a veci v miestnosti proti prášeniu z vŕtania, pílenia a hobľovania, nakoľko nie je možné zaručiť bezprašný postup zhotovenia nábytku aj napriek tomu, že pri práci používame vysávače a odsávače prachu a pilín.
Vašu zákazku zaradíme do výroby potom, ako sa s Vami:
- dohodneme na všetkých materiáloch, konštrukčných a technických detailoch
- svojim podpisom nám potvrdíte zákazkový list so zmluvnými podmienkami a grafickými návrhmi
- uhradíte nám zálohu v hotovosti alebo bezhotovostne v prípade platby bezhotovostným prevodom na firemný bankový účet.
Dodacia doba sa počíta odo dňa podpisu zákazkového listu a uhradenia zálohy. Presný termín montáže nábytku s Vami telefonicky dohodne majster expedície 1 až 2 týždne dopredu pred plánovanou montážou.
Dĺžka montáže je závislá od rozsahu a komplikovanosti zákazky, hrubý odhad Vám povie majster expedície pri termínu montáže.
Pre úspešné dokončenie zákazky odporúčame, aby ste Vy, ako zadávateľ zákazky, boli prítomný pri jej realizácii. V prípade výskytu nejasností pri montáži, alebo možností viacerých alternatív riešení, môžu byť s Vami priebežne odkonzultované, aby mohla byť zákazka ukončená podľa Vašich požiadaviek, čim predídeme nevyhovujúcim riešeniam vznikajúcim z nedorozumenia.
Taktiež je pri preberaní zákazky vhodné, ak si ako zadávateľ zákazku necháte predviesť, vysvetliť a ihneď pripomienkovať prípadné nejasnosti. Väčšina z nich sa dá vyriešiť hneď na mieste, čím dokážeme ušetriť Váš čas a starosti. Ak na nejaké nejasnosti prídete neskôr, samozrejme Vám tým nezaniká právo produkt reklamovať.
Keďže nábytok na mieru prispôsobujeme danostiam priestoru, používame pri práci elektrické ručné náradie ako hoblík, priamočiaru vypilovačku, príklepovú vŕtačku a pod. Tým pádom vzniká pri práci určitá prašnosť a hlučnosť, ktorú je potrebné tolerovať.
Vzhľadom k tomu, že náš nábytok prispôsobujeme danostiam a zložitostiam priestoru, nedokážeme vždy predvídať všetky prípadné komplikácie už vopred pri zmeraní priestoru, preto nie je vylúčené, že bude treba zákazku, alebo jej časť, dokončiť v iný deň. V takom prípade vás prosíme o súčinnosť pri nájdení termínu, kedy bude môcť byť montáž zákazky ukončená.
Prispôsobenie nábytkových dielov nerovnostiam stien, podlahy a stropu nikdy nie je možné na 100%, ale iba do určitej miery, preto aj zmluvné podmienky predurčujú základné tolerancie špár alebo rozmerových odchýlok.