Čo potrebujeme pre prácu

Aby sme zabezpečili čo najhladší priebeh realizácie Vašej zákazky, 
pokladáme za potrebné na niektoré prevádzkové postupy vopred upozorniť. 

Príprava priestoru

V priestore realizácie zákazky je z Vašej strany potrebné:
-         zaistiť možnosť vjazdu a parkovania auta merača, respektívne montážnikov,
-         pred zameraním uvoľniť vymeriavaný priestor plánovanej vstavanej skrine alebo šatníka, alebo minimálne odsunutím súčasného nábytku zabezpečiť prístup pre merača. Je tiež vhodné podať mu informácie o rozvodoch vody, elektriky, plynu,a pod. v stenách, ku ktorým bude nábytok montovaný, aby sme mohli stavu rozvodov nábytok konštrukčne prispôsobiť,
-         sprístupniť priestor na vynosenie zákazky (vstup do objektu, chodby, schodiská ...),
-         zabezpečiť osvetlenie a možnosť napojenia na zdroj elektrickej energie,
-         zaistiť dostatočný priestor v miestnosti na manipuláciu, keďže pracujeme s veľkými nábytkovými kusmi,
-        pred prípadným zaprášením odporúčame ochrániť chúlostivé časti a veci v miestnosti proti prášeniu z vŕtania, pílenia a hobľovania, nakoľko nie je možné zaručiť bezprašný postup zhotovenia nábytku aj napriek tomu, že pri práci používame vysávače a odsávače prachu a pilín.

Časová náročnosť realizácie zákazky

Vašu zákazku zaradíme do výroby potom, ako sa s Vami:
- dohodneme na všetkých materiáloch, konštrukčných a technických detailoch
- svojim podpisom nám potvrdíte zákazkový list so zmluvnými podmienkami a grafickými návrhmi
- uhradíte nám zálohu v hotovosti alebo bezhotovostne v prípade platby bezhotovostným prevodom na firemný bankový účet.

Dodacia doba sa počíta odo dňa podpisu zákazkového listu a uhradenia zálohy. Presný termín montáže nábytku s Vami telefonicky dohodne majster expedície 1 až 2 týždne dopredu pred plánovanou montážou.

Dĺžka montáže je závislá od rozsahu a komplikovanosti zákazky, hrubý odhad Vám povie majster expedície pri   termínu montáže.

Prítomnosť pri montáži

Pre úspešné dokončenie zákazky odporúčame, aby ste Vy, ako zadávateľ zákazky, boli prítomný pri jej realizácii. V prípade výskytu nejasností pri montáži, alebo možností viacerých alternatív riešení, môžu byť s Vami priebežne odkonzultované, aby mohla byť zákazka ukončená podľa Vašich požiadaviek, čim predídeme nevyhovujúcim riešeniam vznikajúcim z nedorozumenia.

Taktiež je pri preberaní zákazky vhodné, ak si ako zadávateľ zákazku necháte predviesť, vysvetliť a ihneď pripomienkovať prípadné nejasnosti. Väčšina z nich sa dá vyriešiť hneď na mieste, čím dokážeme ušetriť Váš čas a starosti. Ak na nejaké nejasnosti prídete neskôr, samozrejme Vám tým nezaniká právo produkt reklamovať.      

Naše pracovné postupy

Keďže nábytok na mieru prispôsobujeme danostiam priestoru, používame pri práci elektrické ručné náradie ako hoblík, priamočiaru vypilovačku, príklepovú vŕtačku a pod. Tým pádom vzniká pri práci určitá prašnosť a hlučnosť, ktorú je potrebné tolerovať.

Vzhľadom k tomu, že náš nábytok prispôsobujeme danostiam a zložitostiam priestoru, nedokážeme vždy predvídať všetky prípadné komplikácie už vopred pri zmeraní priestoru, preto nie je vylúčené, že bude treba zákazku, alebo jej časť, dokončiť v iný deň. V takom prípade vás prosíme o súčinnosť pri nájdení termínu, kedy bude môcť byť montáž zákazky ukončená.

Prispôsobenie nábytkových dielov nerovnostiam stien, podlahy a stropu nikdy nie je možné na 100%, ale iba do určitej miery, preto aj zmluvné podmienky predurčujú základné tolerancie špár alebo rozmerových odchýlok.

Postup realizácie

Predaj a montáž vstavaných skríň krok po kroku. Pre Váš lepší prehľad Vám ponúkame podrobný popis jednotlivých krokov ako získať vstavanú skriňu či šatník pre Vašu domácnosť. Od predaja, cez montáž vstavanej skrine, až po jej užívanie.

Príprava

v prvotnej fáze venujte dostatok času úvahám o Vašich potrebách - kto bude skriňu používať, ako často, čo všetko do nej chcete uskladniť, aké sú Vaše požiadavky na vzhľad, materiál. Vyberte vhodný priestor - výklenok, roh miestnosti, celú šírku steny, alebo len jej časť - a priestor si odmerajte. Pre začiatok potrebujete základné rozmery: šírku, výšku (ku stropu) a hĺbku. Rozmery sú nevyhnutné pri spracovaní návrhu a cenovej kalkulácie. Pokiaľ si neviete rady s umiestnením vstavanej skrine v miestnosti, načrtnite si pôdorys s rozmermi a zakreslite stavebné otvory (okná, dvere). Návrhár v štúdiu Hilkovič Vám ochotne poradí a oboznámi Vás s dostupnými možnosťami riešenia úložných priestorov v konkrétnej miestnosti. Či už máte jasno v základných otázkach, alebo zatiaľ nie, príďte sa inšpirovať do štúdia Hilkovič. Nájdete tu ukážky rôznych riešení a množstvo nápadov, ako čo najlepšie využiť každý priestor. Môžete si vyskúšať použitie rôznych systémov a doplnkov a zistiť, čo Vám bude najviac vyhovovať.

Návrh vstavanej skrine, či šatníka na mieru

nechajte si odborným predajcom - návrhárom v štúdiu Hilkovič vypracovať návrh vhodného riešenia úložného priestoru podľa Vašich potrieb a možností. Rátajte s tým, že riešenie bežnej vstavanej skrine môže trvať aj hodinu, pri zložitejších priestoroch a požiadavkách aj viac. Predajca Vám ochotne poradí s výberom vhodných materiálov (k dispozícii je kompletný vzorkovník) aj členenia vnútorného vybavenia.

Cena vstavanej skrine a potvrdenie riešenia

Súčasťou návrhu je cenová ponuka. Cenník zohľadňuje aktuálne zľavy a akcie. Nasleduje zváženie návrhu, prípadne jeho ďalšie doladenie. Ešte raz si všetko premyslite. Vezmite v úvahu alternatívne riešenia, prehodnoťte výber materiálov. Pokiaľ nie ste s návrhom definitívne spokojní, nechajte si doň zapracovať zmeny pre ktoré ste sa rozhodli. Ak ste s návrhom spokojní, potvrdíte svoj záujem o realizáciu zákazky objednaním termínu zamerania.

Zameranie a definitívna objednávka

v presne dohodnutom čase Vás navštívi ďalší pracovník firmy Hilkovič - merač, Vaša prítomnosť je pri zameraní nevyhnutná. Merač dôkladne za pomoci laserového zariadenia zameria priestor. Zakreslí rôzne nerovnosti, prípadné prekážky a špecifiká priestoru. Ak si to situácia vyžiada, doporučí Vám vhodné zmeny v návrhu. Opätovne vypracuje cenovú kalkuláciu, odsúhlasí si s Vami definitívny návrh a spíše záväznú objednávku, v ktorej upresní termín dodania.

 

Pri zameraní sa hradí záloha vo výške 50% hodnoty zákazky. Po uhradení zálohy sa začína na Vašej zákazke pracovať. 
Merač zadá zákazku do systému v podobe technického výkresu, ktorý je podkladom pre výrobu. Vo výrobe sa Vašej zákazke venuje niekoľko zamestnancov, ktorí sa špecializujú na jednotlivé pracovné postupy. Pri spracovaní používame najmodernejšie strojové a technologické vybavenie a v praxi osvedčené, kvalitné materiály.

Montáž skrine

niekoľko dní pred dohodnutým termínom dodania Vás budeme telefonicky kontaktovať a dohodneme sa s Vami na presnom termíne a čase montáže. V dohodnutom čase Vám zákazku dovezú a namontujú profesionálni montéri firmy Hilkovič. Skúseným montérom trvá namontovanie vstavanej skrine pár hodín a samozrejmosťou je, že si po montáži upracú. Pri ukončení montáže a Vašom prevzatí hotovej zákazky vyplatíte montérom zvyšnú časť 50% ceny.

Užívanie a starostlivosť

Hneď po montáži je Vaša nová vstavaná skriňa pripravená na užívanie. Zákazníci bývajú často príjemne prekvapení zistením, koľko úložného priestoru im nová skriňa, či šatník poskytuje.  Pokiaľ sa náhodou vyskytne nejaký nedostatok, zabezpečíme jeho odstránenie k Vašej spokojnosti. Na naše riešenia poskytujeme záruku 10 rokov. Kvalitný záručný aj pozáručný servis  zabezpečujeme prostredníctvom vlastného servisného technika. Pokiaľ sa rozhodnete pre riešenie Hilkovič, máte istotu, že Vaša vstavaná skriňa Vám bude dlhé roky slúžiť tak, ako má.

NEWSLETER / NOVINKY

Mám záujem o novinky spoločnosti Hilkovič

REZERVUJ SI TERMÍN 

V NAŠOM ŠTÚDIU

ako darček od nás dostanete okamžitú zľavu 5% na Váš nákup! *