Spoločnosť Hilkovič spol. s r.o. získala už tretí rok po sebe prestížne ocenenie Superbrands Award, ktoré je značkou kvality ponúkaných tovarov a služieb na slovenskom trhu.

 

Toto  nezávislé hodnotenie značiek na Slovensku aj tento rok potvrdilo, že značka Hilkovič s.r.o.  je ocenená ako Slovak Superbrands 2017 v B2C segmente.  Sme hrdí na to, že sme dokázali aj tento rok obhájiť túto známku kvality, udržať si priazeň náročného zákazníka, a potvrdiť tak pozíciu lídra na slovenskom trhu v oblasti vstavaných skríň, šatníkov,posuvných dverí a ostatného nábytku na mieru.

 

Ďakujeme všetkým našim úžasným zákazníkom, že sme im mohli splniť  ich sny o lepšom bývaní, pretože my nepredávame skrine, my plníme sny zákazníka... 

 

A toto krásne ocenenie by sme nedostali,  keby pre nás nepracovalo toľko skvelých ľudí, ktorí sa podieľajú na plnení všetkých vašich snov.
Ďakujeme našim predajcom za ich úžasné návrhy a proklientský prístup, našim meračom za profesionálny servisa precízne napasovanie skrine do priestoru, všetkým, ktorí sa starajú o objednávky materiálu a manipuláciu s ním, chlapcom v dielni za krásnu a kvalitnú prácu, ľuďom starajúcich sa o presné termíny montáži a logistiku, našim montážnikom za presne a prvotriedne vykonanú prácu, ako aj vedeniu spoločnosti za tože, môžeme pracovať na vašich snoch.

 

 

O programe Superbrands
Superbrands je najuznávanejšou nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek. Titul Superbrands je znakom špeciálneho postavenia a uznania vynikajúcej pozície značky na lokálnom trhu. Pečať Superbrands získajú len značky s výnimočnou povesťou – zákazníci si s nimi vždy spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah. Od svojho vzniku vo Veľkej Británii si projekt získal celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award  uznávaná ako špeciálne ocenenie, ktoré na základe jednotných kritérií a metód každoročne oceňuje najlepšie z najlepších značiek v takmer 90 krajinách na piatich kontinentoch.

 

Superbrands Slovakia
Program Superbrands obnovil svoje pôsobenie na Slovensku v roku 2013. Od roku 2014 sú značky vyhodnocované nielen v kategórii spotrebiteľských (Consumer Superbrands) ale aj v oblasti business-to-business (Business Superbrands) značiek. Zatiaľ čo prvé z nich sú verejne známe a spotrebitelia sa s nimi stretávajú deň čo deň v maloobchodnom sektore, business-to-business značky sú dôležitými hráčmi v špecializovaných odvetviach priemyslu, poľnohospodárstva a obchodu. Cieľom programu Superbrands nie je len vzdať hold najúspešnejším značkám, ale tiež prezentovať príklady hodné nasledovania pre všetkých, ktorí sa chcú rozvíjať a inšpirovať najlepšími.